Mar 12, 2013

Šta ćete nositi ovog proleća?

Poslednjih par dana nas je podsetilo da je vreme da polako pakujemo zimske jakne i kapute. Iako Baba Marti ne verujem puno, ipak se u vazduhu oseća dobro raspoloženje zbog budućih sve toplijih dana. Butici su već par nedelja u fazi rasprodaje zimske garderobe, a izlozi su puni boja prolećnih kolekcija. Pa počnimo od ovih boja...

Boje za proleće 2013.

Svake godine pred novu sezonu Pantone izbaci 10 nijansi boja koje će biti popularne. Za proleće 2013. pretpostavka izgleda ovako:
Pantone je objavio da je smaragdna (Emerald) i zvanična boja 2013. godine. Ja bih dodala da je Grayed Jade definitivno boja ovog proleća kod nas. 



Biti u trendu ili biti originalan?

Već par godina pratim ove Pantone izveštaje o bojama i svaki put sam sebi postavila ovo pitanje. Po nekom pravilu, ove boje prati par modela kada je odeća u pitanju i izgleda da nemate puno izbora. Kada zavirite u butike, imate osećaj da i nema puno mesta originalnosti. Mnogim ženama, sa druge strane, karijera nalaže da budu u trendu. Izgleda da morate da birate...biti u trendu, ili biti originalan? 

A možda malo da promenimo ugao gledanja? Zbog čega ne biste bili i jedno i drugo? 

Bila sam veliki ljubitelj farmerica. Mogu da se nose u svakoj prilici, samo je pitanje kako ćete ih iskombinovati sa ostalim delovima garderobe.  Za mene su one bile nezamenljive. Sa par farmerica u ormanu, nisam morala nikad da razmišljam šta ću obući. Nisam se ustvari ni trudila da istražim druge mogućnosti. Poslednjih par godina je bila ekspanzija uskih farmerica niskog struka. Model koji meni nikako nije odgovarao, ali nisam mogla da nadjem drugačije, jer su te bile u trendu. U prvom naletu sam ih kupila, smatrajući da nemam izbora, a onda sam promenila percepciju. Suknje, haljine, pantalone...ima toliko drugih delova garderobe, medju kojima sam i te kako našla modele za sebe. I što je najbolje, počela sam da gradim svoj stil. U medjuvremenu su ponovo u modi i širi modeli farmerica sa visokim strukom, ali mi one sada više nisu primarni komad garderobe. 

Recimo da želite da obnovite svoju prolećnu garderobu. Šetate po buticima i nalazite svuda iste boje i modele. Neke ste već i videli na drugim ženama po gradu. Ukoliko želite da se istaknete, imate tri mogućnosti. Prva je, da šijete. To znači traženje materijala, modela koji će vam odgovarati i odlasci na probe. I najvažnije, naći dobru krojačicu. 
Druga mogućnost je istražiti svet neafirmisanih dizajnera unikatne odeće. Ukoliko pronadjete nekog čiji vam se stil svidja, vi ste na dobitku bez obzira na trenutne trendove. Moj lični favorit je Dušanka Savić, pošto obožavam pinup stil. Ukoliko želite da pretražite svet mladih dizajnera, moja topla preporuka je i sajt Šlic. Tu je moja kuma kupila haljinu Katarine Vuković koja je u njenom izvodjenju postala najoriginalnija venčanica koju sam ikada videla. 

      PinUp Art - Dušanka Savić                                    Šlic - Haljina Katarine Vuković


Treća mogućnost su modni dodaci. Ešarpe, tašne i nakit, ne samo da upotpunjuju garderobu, već u različitim kombinacijama istom komadu mogu dati potpuno drugačiji izgled. A svet unikatnih modnih dodataka u Srbiji je više nego raznovrstan. Za početak, ovde ću vam predstaviti umetnike i dizajnere tašni i ešarpi čiji mi se stil najviše svidja. A što se unikatnog nakita tiče...o njemu ću nadugačko i naširoko pisati u svim budućim postovima :). Zato "Stay tuned" :D.
   Dodir svile - Jasmina B. Komadinović                                      Violeta Bradanji
   
                  Dunja Mihalački                                                  Ginger Fox - Neda Popović

                                 Nada Ilić                                                       SiZe - Sladjana Zlatanović

Dakle, modele u buticima možete samo da zamenite modelima mladih dizajnera. Ili možete da ih obogatite unikatnim modnim asesoarima. U svakom slučaju bićete u trendu, a originalni. I što je najvažnije, imaćete prepoznatljiv stil. 

Ovo je moj izbor, ali bih rado videla i vaš. Ukoliko imate omiljenog dizajnera unikatne odeće ili modnih dodataka, slobodno ga preporučite u komentarima i stavite link do stranice na facebook-u ili sajta. I ja bih volela da proširim vidike.




 

5 comments:

  1. Ja ću da probijem led, da ti ostavim prvi komentar i poželim srećan početak u ovom blog-svetu! Zainteresovala si me i ima da te stalk-ujem (a inače, kao, ne bih) ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim, tvoja obaveza je da me pratiš, a ako ti je zanimljivo, to je samo plus :D. Šalim se naravno :D. Hvala ti puno na probijanju leda :*

      Delete
  2. Pohvale i od mene i puno sreće i čitalaca :D Ja recimo uvek volim da znam koje će se boje nositi kako bih adekvatno mogla da ih kombinujem sa crnom, sivom i belom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si u stvari veoma ekonomična osoba. Pošto su crna,bela i siva klasične i samim tim uvek u modi, ne moraš da razbijaš glavu, a ni da obnavljaš garderobu svake sezone :D. Hvala Sale na pohvali i lepim željama. :*

      Delete
    2. Jaaaooooo, nemoj je još i podržavati! ;P

      Delete