Apr 29, 2013

Koje vam boje dobro stoje: žena Zima

Za poslednji deo ovog vodiča ostavila sam najfatalnije žene. Ukoliko se pronadjete u ovom tipu, čestitam! Vi spadate u grupu žena koje uvek privlače pažnju, što zbog kombinacije vaših prirodnih boja, što zbog mogućnosti da nosite jarke boje. Vi ste one srećnice kojima su dozvoljene smele kombinacije. 

Pa da počnemo...

Ženu Zima karakterišu hladni tonovi i jaki kontrasti:
  • Crna ili tamno smedja kosa, tamna boja očiju i svetao ten sa rozikastim ili plavkastim nijansama
  • Crna ili tamno smedja kosa, svetle oči intenzivne boje i taman ten
  • tamne obrve i trepavice
Poznate žene ovog tipa su Monica Belluci, Liv Tyler, Jennifer Connelly, Elisabeth Taylor, Brook Shields, Lucy Liu ...





Žena Zima treba da nosi jake, jarke, ponekad šokantne boje koje će je istaći. Najviše joj odgovaraju crna, bela, teget, pink (boja fuksije) i crvena. Sa druge strane pastelne boje, bež i zlatna nisu za nju. Žena zima treba da nosi srebrni nakit.


3 TIPA ZIME

Čista zima (Clear Winter)  

U ovu podkategoriju zime spadaju žene sa sledećim karakteristikama:

  • prozračan ten koji može biti od boje porcelana do tamno braon
  • boja kose može biti crna, tamno braon, braon sa svetlijim pramenovima, moguća je i srebrno plava
  • prozirno svetle oči
  

Hladna zima (Cool Winter)  
  
U ovu podkategoriju zime spadaju žene sa sledećim karakteristikama:
  • koža boje slonovače, rozikasto bež ili nežno maslinasta
  • boja kose može biti crna sa teget odsjajem, pepeljast plava, pepeljasto smedja - bez crvenkastih i zlatnih nijansi
  • boja očiju ima primesu sive, sivoplave, sivozelene, tamno smedje i sivosmedje

 
 
Duboka zima (DeepWinter) 

U ovu podkategoriju zime spadaju žene sa sledećim karakteristikama:
  • koža tamno braon,maslinasta ili bež
  • boja kose crna, tamno smedja, srebrno siva
  • boja očiju crna, tamna kestenjasta
 
Za sve vas koji ste se pronašli u ovom tipu i želite da istražite odevne kombinacije koje su za vas, pripremila sam album na Pinterestu.

Nadam se da vam je ovaj vodič pomogao koliko i meni i da ćete sledeći put kada odete u šoping znati tačno šta tražite.  Moja preporuka je da od svih ponudjenih boja iz palete koja je preporučena za vaš tip, izaberete one koje vam se najviše svidjaju i stavite fotografije nekih odevnih kombinacija u svoj mobilni. Tako ćete na licu mesta moći da uporedite boje ukoliko niste sigurni. 

 

2 comments:

  1. Meni je i ovaj post promakao :( Ubi me ovaj posao...ubi načisto! ;P

    ReplyDelete
  2. Ja sam tip zima

    ReplyDelete